Daily life through pupils eyes – Intercultural learning

Problema solidaritatii si a conflictului dintre generatii este o problema contemporana care afecteaza toate tarile. In acest context o cooperare internationala este necesara pentru o mai buna intelegere a problematicii si pentru a gasi cele mai bune cai de comunicare intre generatii diferite.

Obiectivul central al proiectului este acela de a imbunatatii comunicarea intre generatii si de a ne asigura ca toti participantii beneficieaza de pe urma acestui fapt. In felul acesta vom incerca sa reducem inhibitiile si prejudecatile dintre grupuri de varste diferite si sa promovam respectul si solidaritatea dintre generatii.

Proiectul isi va atinge scopurile si isi va realiza activitatile din doua perspective: aceea a copiilor si aceea a seniorilor.

Grupuri tinta: elevi si seniori (bunici, vecini).
Activitatile vor fi realizate in comun de elevi, parinti, profesori, bunici, alti invitati din comunitatea locala precum si cu ONG-uri, asociatii de parinti, asociatii de seniori.
Vor fi realizate: lectii deschise, dezbateri, vizite, work-shopuri, expozitii
Produse finale: sigla proiectului, flyer, poster, calendar, album de fotografii, pagina web.

OBIECTIVELE PROIECTULUI
• Imbunatatirea relatiilor dintre generatii;
• Invatarea mai multor lucruri despre trecutul nostru cu ajutorul persoanelor in vârsta;
• Promovarea creativitatii si a liberei expresii;
• Promovarea cooperarii si a colaborarii intre parteneri;
• Sporirea competentelor de lucru la calculator si de folosire a limbilor straine.

PARTENERII DIN PROIECT
• CEIP SAN FERNANDO. SANTA CRUZ DE TENERIFE, SPANIA
• BISPHAM DRIVE JUNIOR SCHOOL, BISPHAM DRIVE, TOTON, NOTTINGHAM, MARIA BRITANIE
• BURSA OZEL ILKBAHAR ILK VE ORTAOKULU, BURSA, TURCIA
• LICEO ARTISTICO “S.FIUME”, COMISO (RG), SICILIA, ITALIA
• AGRUPAMENTO DE ESCOLAS DO CONCELHO DE VILA DO BISPO, ALGARVE, PORTUGALIA
• THE HERITAGE PRIVATE SCHOOL, LIMASSOL, CIPRU

Mai multe informatii gasiti pe interculturallearning.ro

Coordonatorul proiectului este doamna profesor Doina Enache.